snygg kille , grr

hehe , hejhopp mina små snyggon ;D

efter det senaste inlägget asså det med bilderna
fick jag snabba mig för tilda smsa när skulle vi träffas?
så jag bara ööh ska bara fixa håret så jag fick snabbt stänga av datan
och klä på mig & sånt , sen så skickade hon skulle det inte varit
kul att ta ett dopp sitta i den sköna bastun jag bara åååh matilda okej !
så när jag hade komit till tilda så kollade jag bara på hennes nya
rum hon har ju bytat med lilla johan ;)
eller lilla och lilla de är ju storebror men aja sak samma hihi ;)
ja , efter det så stack vi till badet bytade om lite och satt och kollade in
sen så vi en såååååååååååååån snygg kille asså hallå vi har aldrig sätt
han i veberöd innan lixom var kommer han ifrån ;O
men sen så fortsatte vi kolla in han och det va ju fler där så alla bara
typ vafan håller ni på me vi bara mm ;)
helt knäppa, sen så badade vi gaaaach de va kallt i mellan poolen sen
bara hoppade man i den stora så blev de vaaarmare iallafall men eftersom
jag inte gillar att bada så länge så gick vi upp ganska så snabbt igen ;)
sen fortsatte vi kolla in snyggingen med blåa badbyxor hihi.
sen så bastade vi lite sen stack vi till tilda & spelade wii sjuuukt kuligt asså
sen så typ va klockan 18.20 jag bara ööh matilda jag ska va hemma och äta
om tio minuter hon bara ooooooj ?! så vi typ tog undan snabbt och så sen stack
jag , vi åt och lite så , sen gick vi ut och gick suuuuck men jaja ,
imorgon kommer efterlängtade ronnie hem och vi har en hemlighet för henne som
ingen annan vet hehe ;)
det får ni reda på senare typ på tisdag får jag gissa , för jag kommer nog inte ha
så mycket tid att blogga imorgon för jag ska va med tilda och sen ska jag köpa
en grej till ronja sen ska vi göra hemligheten på kvällen med lina.
blir nog sjukt nice, eller jag hoppas det iallafall för vi har lagt ner mycket tid ;D

ja , nu sitter jag här klockan är nu 00:00
och jag har typ ingenting mer än att blogga och dråga mig framför facebook och mobilen ;O
that's life

aja , nu ska jag sticka , ha de bäääst för de ska jag absolut ha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0