jag vet ..

vet .. att jag inte har bloggat på länge eller jag har inte gjort de på hela sommaren
men jag har haft en sjukt bra sommar med vissa undantag här och där
fotbollscupen smögen jag pratade om vann vi hela skiten har aldrig varit gladare
tack alla som gjorde de sjukt bra , sen stack man till lisseberg med mamma o syskonen
sen stack man till åhus beachhandboll kollade på syrran och lite sånt träffade
massa underbara folk som jag har saknat ngt sjukt mycket !
varit mycket med kompisar , men nu har jag ingenting för mig för att Lina & Ronja har
åkt på semester vilket betyder att jag saknar dom sjukt mycket :( när dom kommer hem får
dom stå ut med att va med mig så är de bara jag har aldrig varit ifrån dom så länge :(
taaack för den underbara sommaren alla som har gjort den perfekt .
jag ska komma igång med bloggandet igen de lovar jag .

om någon vecka sticker man till lalandia me pappa.
kanske sticker till liseberg me jonna oxå nästa vecka ;)
om ni undrar ngt så kommentera
ha de bra så länge, ses imorgon förhoppningsvis puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0