i'll give my life up for you .

hello , godmorgon eller vad man nu ska säga?

vaknade kl 12 av att sandra satte på sin fim ''stallkompisar''
så jag gick upp och la mig i soffan och tittade med henne lite
sen målade jag naglarna med de blev fail så jag tog bort allt ;s
sen så smsade nicole lite så ja de blev väl lite tjafs eller vad
man nu ska säga ;(
sen blev jag lite sur för olika anledningar .
nu sitter jag med stängd dörr hög musik och fönsterna öppna
och bara tänker på allt! sjunger också så man kan ju undra
vad grannarna tänker haha.
det blir nog inget specielt idag vill ngn träffas så hör av er ;)
imorgon fyller pappsen år så vi ska väl fixa lite?!

igår kväll satt jag uppe till typ 3 lyssnade på musik och
grät lite sådär för jag kollade på sjukt söta klipp på justin och eftersom
jag gillar han så sjukt mycket och han är bara så underbar
så kommer de ju alltid en tår från ögat ...

jag saknar också mina vänner sjukt mycket
man är ändå alltid så nära men ändå så långt ifrån :(
jag älskar er verkligen de ska ni alltid komma ihåg.

nu ska jag fixa musiken lite
ha de bäst



bild från ääälskade smögen saknar de som fan :(
killen från discot oxå tihihi, puss

Kommentarer
Postat av: Nicole

Nu är vi ´vänner igen :D ♥♥

puss''

2011-07-29 @ 16:57:08
URL: http://jelenafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0