when i held ya

tränat med vår gitarrist stefan idag gick riktigt bra faktiskt, ska öva med han ngn gång imorgon också!
annars har det nt varit något speciellt i skolan rätt chill & så ja.
skulle ju gå o köpa julklapp till mammii efter skola men de va stängt så får bli imorgon snabbt istället.
Morfar kommer ikväll få lite julklappar och sånt fett asså!
imorgn? nä uppdateringen kommer inte ligga på topp ska hem med nicole efter julklapps köpandet
sen sova där öva lite me henne och bara ha allmänt kul så där stannar man ju över natten
sen ÄNTLIGEN är det lov, gud så mkt jag har längtat och jag behöver det verkligen nu känner jag.
sen har jag nu tagit min tid i typ en timme och letat upp hur man skapar ett konto på App store
ganska lätt till slut när jag hittade det, aja puss and have a nice day







silket liv jag har med min webb haha tudelu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0