we found love!

bästa kvällen me Ronja!
hon kom typ till mig kl 7 eller ngt..
bestämde oss för att gå till preem och handla goooodis!
och vi hade typ skrattanfall hela tiden! :)
när vi skulle gå där ifrån så hade vi en påse
så attackerade vi varandra så ronja svängde med påsen
och godispåsen bara flög ut och landade på gatan den gick
isönder och hälften flög ur.. men vi tog upp de :S
hade typ sjukt kul.. satte igång en film som vi har pausat typ hela tiden!
ronja hade damp och typ kastade salt på mig och hela popcorn skålen
min bodylotion och ja allt, hällde salt i min cola utan att jag visste
det och så drack jag ju såklart de!
men sjukt kul hade vi iaf, love you! <3

Kommentarer
Postat av: sara

Söt blogg!Just nu har jag frågestund på min blogg!Släng in en fråga vetja ;)

2011-12-03 @ 10:49:34
URL: http://marbellas.blogg.se/
Postat av: Sigrid

sv;tack!!

2011-12-03 @ 13:30:13
URL: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0