sjukt bäst hos Holmgren!

tjoo, kom hem för ca en halv timme sedan.
letade då upp min bikini som jag tydligen skulle ha med mig till sälen
för dom har ju ett STORT badland där ! :) me like me like.
sen så packade lite i väskan och sånt chill.
höööög musik också, bättre kan det ju inte bli.
kul hos holmgren? jao, matilda va ju å tränade men
jag roade mig med Johan hennes snygge storebror 16 år i think! ;)


är inte bilden rätt rolig, jag skulle låtsas hoppa på Ronja så tog matilda bilden presic då!
så blev de sååååååhäääääääär coolt, eller jag tkr det iaf, LÖV JO!

Kommentarer
Postat av: elina

sv' tack! hur är det med dig? :) kram!

2011-12-07 @ 06:11:07
URL: http://lifeaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0