jag är seriöst störd ;O

jag har märkt att när jag har tråkigt gillar jag nästan varenda status på facebook.
jag sitter och sjunger gamla låtar ha.
och jag är allmänt störd i huvet, och jag menar det!
och nu har jag riktigt tråkigt.. nu idag på bloggen har de komit ut rätt
många inlägg bra/dåligt? jag själv gillar att göra många inlägg när jag ändå har tid.
har också presic nästan kollat på 17 again, riktig heting där ja!
skrivit ner alla kompisarnas nummer på papper fråga mig INTE varför..
suttit och ritat/skrivit massa nu också.. fotade än del innan få se om de kommer imorgon.

dagens outfit i skolan föresten!
jeans: JC
linne: gina
stickad tröja: H&M i karlskoga
och underkläder såklart.

SEN HADE JAG OCKSÅ NERSLÄPPT PLATTAT HÅR
TYP INGEN KÄNDE IGEN MIG I SKOLAN ;SS
gillade de faktiskt, C ya later.

Kommentarer
Postat av: sara

va me o tävla i veckans bogg på min blogg

så kanske just du blir länkad tror du har stor chans

2011-12-21 @ 20:10:43
URL: http://itszara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0