Isabelle e kär..

DET ÄR FÖR OVERKLIGT FÖR ATT VARA SANT!
simma kan jag man i hans ögon drunknar jag, hela du är som en diamant
du lyser upp mina dagar och när jag inte ler så får du alltid mig att le
du får mina bra dagar till ännu bättre dagar, hur skulle det se ut utan dej?
vad ska man göra? tänk så känner han inte likadant..
jag älskar honom och har gjort ett tag, han är den mest underbaraste killen
i mitt liv, vi är nära vänner och jag vill inte att det ska förstöras..
man jag kan inte släppa honom ur tankarna jag är kääääär ♥
du är inte bara en kille, utan en kille som är speciell, du är helt klart BÄST.
det går inte att beskriva min kärlek till dej med ord, jag älskar dej så freaking mycket.

vete fan vad jag ska göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0