Gott nytt år till er alla!

Mitt år? Ja vad ska man säga 2011 har varit lite upp och ner hg har haft så jävla kul vilka tillfällen och bara älskar livet så jävla mycket men jag har också varit inne i tuffa perioder gråtit mycket och bara velat dööööö!! Men jag slutade inte kämpa jag kämpade med hjälp av mina vänner vi alla stöttade varandra i olika lägen och visade varandra vänskap.
Men detta året har jag haft så sjukt många minnen med olika underbara personer träffat olika sorts personer och lärt känna fler underbara människor! Men som sagt många minnen som jag aldrig kommer att glömma. Jag sitter nu och gråter fattar ni 2011 har bara en kväll kvar sen är det borta?!?!
Men under hela 2012 ska jag bara leva mitt liv och inte tänka neggativt bara sikta framåt träffa ännu fler underbart folk och aldrig sluta kämpa jag ska nå mina mål och skita i allt skitsnack bara vara mig själv. Visst det kommer vara svårt men som jag sa jag ska inte sluta kämpa.
Gott nytt år på er.


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tack isa! <3

2012-01-01 @ 11:27:18
URL: http://sevenroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0