..

känns så konstigt idag så feeel! :(
jag har ju fler kompisar som är 98:or eller 97:or
jag e själv 99:a så det blir helt konstigt..
dom går på högstadiet och vi träffas knappt mer!
det är mina allra bästa vänner jag snackar om,
dom som betyder så extremt mycket för mig.
dom som jag älskar så MEST!
det går inte att beskriva det jag känner just nu.
vi har glidit isär, då vi träffas är på träningar
då har vi knappt tid att prata med varandra! :(
jag behöver verkligen er, jag vill aldrig förlora er!
vi har olika tider, mer eller mindre läxor..
ni har era kompisar på högstadiet och jag har mina.
hatar att vara i den ålderna jag är, jag älskar mina kompisar
som är 99;or men dom är oscar,nicole,dante,josse,chrisse,lindita
det är dom som jag e me i min klass....
men jag fattar bara inte, varför fattar ingen vad jag menar?!
JAG ORKAR INTE KNAPPT INTE FORTSÄTTA KÄMPA LÄNGRE!
- ni är dom bästa jag har,
ronja lina tilda oscar dante clara nicole
ni är dom jag vill vara med hela tiden 24/7..
you all make me happy!
and i really love you so fucking mutch.
skrivet och skriver.. ni behöver nt läsa
men jag har ingen annan stans att skriva det.

Kommentarer
Postat av: JD

är inte jag nån av dom bästa du har då? känner mig så utstött...

2011-12-19 @ 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0