don't cry say fuck you and smile! :D

hur e läget med er idag då?
för mig är det rätt bra, sjukt kul på matten i skolan idag
me Ebba, Dante & Oscar ! :)
sen blev det hem & gjorde lite läxa, sen startade jag mitt sims 2
haha har blivit nörd igen :( men sen så när jag hade gjort världens
största hus så avslutade jag, gick in på bloggarna jag läser och kollade
lite, blev sjukt glad när jag öppnade http://nellieberntsson.se 's blogg
bloggträff i skååååne nu ju! 14 april.
får se om jag kan, och ja hoppas de nu när man har chansen att träffa henne!
smsade nicole direkt så vi kanske ska sticka dit tsm! vet inte än, rätt långt dit.
ikväll så sticker mamma jag & sandra till Holmgren äta lite.
synd att Matilda e å tränar då :'( suuuuuuuuck ! :(

måste sova mycket inatt, för på onsdag blir'e upp halv tre på natten
sen sticka till Adde hämta dom o så, sen vidare till sälen me dom,Sjukt nice.

DAGENS OUTFIT!
svarta tights H&M
svart linne från gina.
tjocktröja från nicoles garderob hihi!
svarta vanliga strumper!

DAGENS FRISYR!
inbakad fläta i luggen, tofs i andra håret (:

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSS BABES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0