BÄSTA HELGEN MED BÄST FOLK!

tjotjo!
berättar nu i dagarna när vi va borta!
natten från onsdag till torsdag körde vi klockan tre på natten..
körde då och hämtade Adde,Marzel,Gideon & Dejan!
körde vidare och träffade Micke.
sen körde vi vidare till Sälen, vi kom fram ungifär kl 3 på dagen
och då har vi stannat och ätit och sånt!
vi gick runt på hotellet och kollade lite, sen stack vi och badade
i badlandet, sjukt kul vi hade:)
på kvällen gick vi på resturangen på hotellet, tog det chill!
gick och la oss rätt tidigt eftersom vi alla var trötta!
fredag: gick upp kvart i 8 vi skulle ses vid frokusten kl 8
klädde på mig mjukisbyxor o linne sen gick vi ner.
skit god frokust den godaste jag ätit, sen gick vi upp
på våra hotellrum för att klä på oss alla skidkläder
åkte till backarna och hyrde snowboard, alla utom sandra..
det va skit svårt så jag pallade inte.. så jag amanda & pappa
bytade ut dom mot skidor, vilket som var sjukt nice
åkte och hoppade med Marzel på guppen, åt lunch på resturangen
längst upp på backen, åkte sedan vidare en liten stund.
jag och Adde blev trötta så vi sa till dom alla om vi inte kunde
sticka tillbax och bada och det gjorde vi, Gidde hade beställt en
tid på att surfa så vi kollade på han lite sen vidare till ringarna! :)
sen på kvällen gick vi på en sport bar för att kolla på sveige mot danmark
i handboll sjukt ballt, åt där också det va svin gott!
hade fett kul med adde, ääälskar dej mega mycket sötnos.
stannade på resturangen till typ 11, sen ville jag sova så då gick alla upp(:
lördag: samma som fredagen, men adde bytade till skidor
så vi åkte outpist och typ hoppade och trixade med skidorna.
fett kul! på eftermiddagen badade vi inte utan vi satte oss i baren
och myste lite sjukt fin utsikt!
söndag: vaknade gick upp och åt frokust
packade ihop alla grejer, och stack hem..
lämnade adde och dom hemma hos dom jag började
gråta kommer sakna dom ngt sjukt!
kom hem typ 10 på kvällen, tack för den bästa dagen någonsin!
marzel,adriana, jag,amanda,sandra & gideon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0