30 bilder!

11e bilden : en person du kan berätta allt för.


denna tjej kan jag verkligen berätta allt för. Hon förstår mig presic och stöttar mig alltd.
du är bäst Lina, vad som än händer står jag alltid vid din sida, love ya ♥

12e bilden : en bild på din vardag.

svårt med vardag i en bild.. så gjorde såhär istället.

13e bilden : du och en klasskompis.

jag och många klasskompisar, love you all!

14e bilden : en bild som påminner dej om gamla tider.

aww, saknar tiden som fan :( älskar bilden mycket.

Kommentarer
Postat av: NellieB

Fina ögon hon har på första bilden.

2011-12-05 @ 20:42:14
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: Anonym

Julklappsutlottningar på bloggen nästan varje dag! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar på bloggen så är du med i utlottningen. Missa inte dagens utottning: http://stockholmsjenna.se/2011/december/julklappsutlottning-4.html

2011-12-06 @ 11:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0