presic plattat hår & sminkat mig.

nu är jag färdig för dagen, mamma kommer väl hem någon gång
då vi ska sticka in till lund och kolla på syrran som spelar dm semifinal med
96/95:orna tror jag det va , jag vet inte riktigt hehe ;)

annars har jag inte gjort så mycket idag, bara kollat på tv & sånt.
om 5 dagar börjar skolan igen!
vet faktiskt inte vad jag ska säga om det, det är ju nt kul att börja jobba och sånt igen
men det är ju kul att träffa alla folk och sånt igen, och sen måste man ju gå
i skolan för att göra det man vill göra i framtiden eller?

och sen så sa hilma att hon kunde göra en header till mig
taack hilma du är världens bästa ! :*

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0