hemma från bajskompis.

ja nu kommer överraskningen , kolla här
innan ronja åkte till italien så sa jag till matilda kan vi inte va hemma hos ronja
när hon kommer hem så hon blir lite överraskad så sa jag det till lina ,
sen i förrgår tror jag de va så gick vi till hennes storasyster och frågade om det va okej
och ja de va det såklart , så jag kom hem till ronjas hus typ klockan 10 sen så va tilda
o lina redan där , rebecka o hennes kompisar oxå , så när klockan va typ halv 12 då när hon skulle
komma hem gick vi in i hennes rum och satte och i sängen släckte lampan och stängde
dörren , sen när hon kom hem så sa rebecka jag har städat i ditt rum så gick hon in och så jag lina
och tilda bara ''hej ronja'' så hoppade hon till as mycket och skrek haha så sprang vi fram till henne
kramade henne och gav henne våra paket som välkommen hem haha typ ;)
hon blev sjukt chokad men också sjukt glad på samma gång vilken kväll asså helt underbart.
så va vi med henne ungifär 4o minuter eller ngt sånt sen skulle dom sova hihi det va sjukt nice asså :)
sen så hade jag följe med lina sanna matilda och linas pappa hem för dom skulle ändå cykla
det hållet så då stack vi tillsammans , imorgon vet jag inte vad som händer kanske träffa ronja
men vet inte än hon ska kanske hjälpa hennes syster med en kul grej ;)

men ha de så bra , puss haaaaaaaaaaj.

Kommentarer
Postat av: .Ida

Sv:

Isabelle, jag saknar dig också, saknar tiden.

Kan inte fatta att det har gått ett helt år sedan det var vi två.

Vi två mot världen.

Men du, du ska veta att jag älskar dig. Och kommer alltid att göra det! <3

2011-08-02 @ 19:29:33
URL: http://sevenroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0