hemlighet.

mohahahahahha!

nu har jag en stor eller stor och stor ganska stor för mig iallafall
men den kommer ni nog förhoppningsvis få reda på, torsdag eller fredag ;)
är sjukt glad äntligen lixom.
kommentera vad ni tror att det är jag kan ge en ledtråd.

jag ska klippa min innan det på torsdagen:

jag säger ingeeeet mer.




ja , dagen idag har jag bara spenderat framför den fyrkantiga datorn!
ingen social och sånt skit så ja , har oxå målat naglarna lite men jag är nt färdig.
ska snart ner och äte innan träningen också.
sen blir det hem efter träningen stäääda upp all packing från pappa sjukt jobbigt
det är en av dom många nackdelar med att ha skildaföreldrar i början på det
vi har presic flyttat med pappa inte hunnit handla saker som jag ska ha där
tex; kläder och sånt mm..
fett jobbigt att man måste packa väskan från mamma åka med den till pappa
packa upp de i garderoben där sen en vecka senare packa ner det i väskan
igen köra hem till mamma packa upp kläderna i garderoben igen :'(
ibland bara gråter jag över saken , trodde alltid att jag skulle leva med mamma & pappa
tsm sen bara kommer det en dag då dom berättar att dom ska skiljas , sånt man får leva med ;(

nu ska jag nog fixa mig lite inför träningen ha de bra
puss.



bild från när vi vann smööööööögen, känslan är obeskrivlig jag älskar er tjejer ♥


Kommentarer
Postat av: .Ida

Ska du klippa lugg? Färga ditt hår? :D



Isabelle, jag vill så gärna ha vår vänskap tillbaka. Jag älskar dig nu, och föralltid <3

2011-08-15 @ 18:46:10
URL: http://sevenroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0