badet hela dagen!

tja , idag har man bara varit på badet hela långa dagen, vaknade vid 11 av att mamma ringde ;O
sen gick man upp och så , sen stack vi till badet och där stannade vi till klockan 4 för vi skulle träna kl 6,
så vi hann  hem o byta om sen stack jag till korsningen där jag skulle träffa ronja så vi kunde ha följde :D
träääningen va fan as bäst hade sjukt kul och de va inte riktigt seriöst vi va dom bästa 10 fett nice, fast
att göra plankan och de va sjukt jobbigt sen springa efter ;O
har också blivit lite brunare idag och det är tummen upp, imorgon sticker man till tosselila igen.
där hoppas jag att jag blir ännu brunare tihihi ,
vill va men mina saknade vänner men ingen svarar dom bajsarna ;(

aja, ha de bäst här får ni en bild som jag tog härom dagen! puss.


Kommentarer
Postat av: C & O

sv. tack så mycket o detsamma ! :D

2011-08-05 @ 21:46:09
URL: http://moneybuysrespect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0